Machtiging

Machtig de bibliotheek om jaarlijks je abonnementsgeld automatisch af te schrijven en krijg structureel korting op je abonnementsgeld.

Je kunt je abonnement contant, met pinnen in de Bibliotheek of via telebankieren betalen, maar nog gemakkelijker is het de Bibliotheek te machtigen.

Je abonnement wordt dan jaarlijks betaald zonder dat je daar naar om hoeft te kijken. En ben je het niet eens met de betaling, dan kun je daarna nog 56 dagen het bedrag laten terugboeken/storneren door de bank.

Machtigen heeft ook voor de bibliotheek voordelen en daarom krijg je structureel twee euro korting op je jaarabonnement.

Je moet wel een machtigingsformulier invullen en ondertekenen en afgeven in de Bibliotheek. Dat kan in alle vestigingen tijdens de openingsuren (in Asten, Deurne en Someren niet tijdens de zelfservice-uren).