Voortgang bouw nieuwe gemeenschapshuis Asten

Gepubliceerd op: 13 juli 2022 11:51

Het gaat hard met de bouw van het nieuwe gemeenschapshuis in Asten, waar ook de bibliotheek een plek krijgt.

Als voorbijganger ben je misschien benieuwd hoe het er van binnen uitziet. Dat laten we graag aan je zien! Bekijk de video's hieronder voor een impressie van de begane grond en de bovenverdieping.

Kijkje op de bouwplaats

Op zaterdag 16 juli is de bouwplaats toegankelijk voor mensen die de nieuwbouw met eigen ogen van binnen willen bekijken. Van 10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur kun je een kijkje gaan nemen. Je kunt ook deelnemen aan een rondleiding. Je kunt je tot en met 14 juli aanmelden via contact@gemeenschapshuisasten.nl. Geef hierbij ook aan rond welk tijdstip je graag langs wilt komen.

Bibliotheek tijdelijk in de Midas

Tot de nieuwbouw klaar is, is Bibliotheek Asten tijdelijk gevestigd in Midas Winkelcentrum.

Meer informatie

Meer informatie en updates over het nieuwe gemeenschapshuis, vind je op de projectwebsite Nieuwe gemeenschapshuis Asten