Overdracht VVV Helmond aan Helmond Marketing

Gepubliceerd op: 28 maart 2023 13:53

Op 1 juni 2010 werd de VVV-serviceshop gevestigd in de destijds nieuwe bibliotheek. Ruim 12 jaar heeft de VVV een prominente plek gehad in Bibliotheek Helmond. Vanaf 1 april dragen wij de VVV-dienstverlening over aan Helmond Marketing.

Naast de verkoop van diverse cadeaukaarten, fiets- en wandelkaarten, plattegronden en streekproducten, zijn er in de loop der jaren ook Helmondse artikelen en souvenirs ontwikkeld en verkocht, is er in samenwerking met Helmond Marketing de Mobiele VVV opgezet en zijn er in samenwerking met verschillende partners talloze nieuwe arrangementen en routes ontwikkeld, vernieuwd of geactualiseerd. Ook voor groepen werden activiteiten georganiseerd, zoals verschillende stadswandelingen door het centrum van Helmond.

We hebben met heel veel plezier Helmond op de kaart gezet. We wensen Helmond Marketing en De Ganzenveer veel succes met het voortzetten van deze dienstverlening. Helmond is een prachtige, bloeiende stad en het promoten meer dan waard!

We hopen bezoekers van de VVV en deelnemers aan activiteiten in de toekomst nog eens te mogen begroeten in onze bibliotheek.