Opening Huis voor de Samenleving in Deurne

Gepubliceerd op: 9 december 2022 12:31

Op maandag 19 december 2022 wordt het nieuwe Huis voor de Samenleving geopend in Deurne. De gemeente Deurne, Zorg in Deurne, Grip op Schuld, LEVgroep, Leergeld Deurne, MEE en Senzer zijn vanaf dat moment allemaal onder één dak te vinden. De bibliotheek gaat in de zomer van 2023 verhuizen naar het nieuwe Huis. Tot die tijd zijn we nog te vinden in het Cultureel Centrum in Deurne.

Werkzaamheden

Op 19 december wordt de eerste fase van de werkzaamheden aan het Huis voor de Samenleving afgerond. De bibliotheek maakt onderdeel uit van de tweede fase, die in de zomer van 2023 wordt afgerond. We houden onze bezoekers op de hoogte van de voortgang van de verhuizing via onze website, nieuwsbrief en social media kanalen. Als je vragen hebt, mag je natuurlijk altijd even binnenlopen.

Meer informatie

Kijk voor meer informatie over de verbouwing, de organisaties die een plek hebben gekregen in het Huis en de openingstijden op www.deurne.nl/huis-voor-de-samenleving.