Bibliotheek Deurne opent op 4 september in Huis voor de samenleving

Gepubliceerd op: 5 juli 2023 10:22

In 2023 verhuist Bibliotheek Deurne naar het Huis voor de samenleving. De openingsdatum in het nieuwe pand en de sluitingsperiode in verband met de verhuizing zijn inmiddels bekend.

Op maandag 4 september opent de bibliotheek om 10.00 uur in het Huis voor de samenleving.

Verhuizen

De bibliotheek is nu nog gevestigd in Cultuurcentrum Deurne. De bibliotheek is van maandag 21 augustus tot en met zondag 3 september gesloten in verband met de verhuizing.

Leden van de bibliotheek zijn natuurlijk van harte welkom in de bibliotheken in Asten, Helmond en Someren. Ook daar kunnen leden materialen lenen en terugbrengen. Zowel leden als niet-leden kunnen op deze locaties gebruikmaken van de werkplekken of een krant of tijdschrift lezen aan de leestafel.

Nieuwe openingstijden

Na de verhuizing gaan de openingstijden van de bibliotheek veranderen. De bibliotheek zal vanaf 4 september ook op maandagen geopend zijn van 10.00 tot 17.00 uur. Van 10.00 tot 13.00 uur op basis van zelfservice, zoals de andere doordeweekse ochtenden ook het geval is. Op dinsdag en donderdag is de bibliotheek geopend tot 19.00 uur. Kijk voor een overzicht van de openingstijden na de verhuizing op www.bibliotheekhelmondpeel.nl/deurne-2023

Meer informatie

Houd voor meer informatie over de verhuizing van Bibliotheek Deurne de social media kanalen en de website van de bibliotheek in de gaten: www.bibliotheekhelmondpeel.nl/deurne-2023. Mensen met vragen zijn welkom in de bibliotheek.