Onthulling derde verhaaltje Verhalenspeeltuin

Gepubliceerd op: 3 mei 2023 15:55

Op 3 mei is het nieuwste verhaaltje van Piep in de Verhalenspeeltuin onthuld. Het verhaal werd voorgelezen in de Verhalenspeeltuin. Na het voorlezen konden kinderen zelf spinnen-gel maken bij de professors van Mad Science.

Piep de bibliotheekmuis maakt samen met zijn vriendjes allerlei avonturen mee in de Verhalenspeeltuin. Eerder werden de verhalen ‘Piep in de bieb’ en ‘Piep in de put’ onthuld. Deze zijn te bekijken en te beluisteren door de QR codes in de Verhalenspeeltuin en in de bibliotheek te scannen. Op woensdag 3 mei is hier een derde verhaal bij gekomen.

Piep in het web

Het derde verhaal heet: Piep in het web. Piep raakt verstrikt in het web van een grote spin. Lukt het Piep om hieruit te ontsnappen?

Na het voorlezen van het nieuwe verhaal, konden kinderen Piep helpen ontsnappen door samen met de professors van Mad Science spinnen-gel (slijm) te maken.

Meer verhalen

Er staan nog enkele paaltjes in de Verhalenspeeltuin waar nog geen QR code op te zien is. Deze verhalen worden op een later moment onthuld.

Meer informatie

Wil je meer informatie over de Verhalenspeeltuin en de verhalen van Piep? Kijk dan op onze webpagina over de Verhalenspeeltuin