Expositie Ivonne Fuhren in Bibliotheek Someren

Gepubliceerd op: 24 maart 2023 16:19

Van 27 maart tot en met 12 mei is in Bibliotheek Someren een prachtige expositie van natuurfoto’s van Ivonne Fuhren-van de Kerkhof te zien.

De expositie van Fuhren bestaat uit een indrukwekkende verzameling van macrofoto’s van vlinders, libellen, bloemen en andere dieren en elementen uit de vrije natuur. De foto’s laten de adembenemende schoonheid zien van de natuur rondom Someren en Asten.

Macrofotografie

Ivonne Fuhren maakt voornamelijk macrofoto’s. Hierover vertelt ze: “Met macrofotografie wordt een wereld zichtbaar die we met het blote oog over het hoofd zien. Denk aan de prachtige structuren van de vleugel van een vlinder, de nerven van een blad of de patroontjes op bloemen. Al deze details zijn verrassend mooi om te zien.”

Boek

Bezoekers van de expositie kunnen naast de foto’s die tentoongesteld worden ook het boek inzien dat Fuhren speciaal voor deze expositie heeft gemaakt. Hierin staan nog veel meer unieke, indrukwekkende macrofoto’s. Laat je betoveren door de schoonheid van de natuur en de kunst van fotografie.

Foto van Ivonne Fuhren-van de Kerkhof

De expositie is gratis te bezoeken van maandag 27 maart tot en met vrijdag 12 mei in Bibliotheek Someren tijdens de reguliere openingstijden.

Meer informatie over de werken van Ivonne vind je op de website www.visionsofnature.nl