Bibliotheek Asten opent op 27 februari in ‘t Kwartier

Gepubliceerd op: 3 januari 2023 09:48

In 2023 gaat Bibliotheek Asten verhuizen naar het nieuwe gemeenschapshuis ’t Kwartier. Inmiddels zijn de openingsdatum in het nieuwe pand en de sluitingsperiode in verband met de verhuizing bekend.

Verhuizen

De bibliotheek is tijdelijk gevestigd op de eerste verdieping van Winkelcentrum de Midas in Asten (Emmastraat 9). Deze locatie zal van maandag 13 februari tot en met zondag 26 februari gesloten zijn in verband met de verhuizing.

Leden van de bibliotheek zijn natuurlijk van harte welkom in de bibliotheken in Someren, Deurne en Helmond. Ook daar kunnen leden materialen lenen en terugbrengen. Zowel leden als niet-leden kunnen op deze locaties gebruikmaken van de werkplekken of een krant of tijdschrift lezen aan de leestafel.

Help mee verhuizen

Als lid van de bibliotheek kun jij helpen met verhuizen. Vanaf maandag 23 januari kunnen leden meer boeken lenen, zodat de bibliotheek er minder hoeft te verhuizen. Jeugdleden mogen 24 materialen lenen, volwassenen mogen 50 materialen lenen. Na de verhuizing kunnen de materialen weer ingeleverd worden in de nieuwe bibliotheek in ’t Kwartier.

Geopend in 't Kwartier

Vanaf maandag 27 februari opent Bibliotheek Asten in ’t Kwartier (Kerkstraat 10). Houd voor meer informatie over de verhuizing de projectpagina verhuizing Bibliotheek Asten en onze social media kanalen in de gaten. Heb je vragen? Dan ben je uiteraard ook welkom in de bibliotheek.